Pozivaju se vijeća mjesnih zajednica, etažni vlasnici u stambenim i stambeno-poslovnim zgradama, pravna i fizička lica zainteresirana za obavljanje poslova upravitelja i građani da lično ili putem svojih organizacija, institucija ili drugih oblika organizovanja dostave svoje prijedloge, primjedbe, dopune i sugestije na Nacrt Odluke o korištenju, upravljanju i održavanju zajedničkih dijelova i uređaja zgrade na adresu: Grad Gračanica, Služba za prostorno uređenje, geodetske i imovinsko-pravne poslove, ulica Bašeskijina 1 ili na email: a.hodzic@gracanica.gov.ba ili a.arnaut@gracanica.gov.ba.
Otvoreni sastanak sa zainteresiranim građanima, predstavnicima vijeća mjesnih zajednica, etažnim vlasnicima te pravnim i fizičkim licima zainteresiranim za obavljanje poslova upravitelja, održaće se u četvrtak 23.03.2023. godine u 14,00 sati u Multimedijalnoj sali Grada Gračanica – nova zgrada Gradske uprave na drugom spratu.
Javna rasprava traje do 30.03.2023. godine.
Nacrt Odluke o korištenju, upravljanju i održavanju zajedničkih dijelova i uređaja zgrade objavljen je na web stranici: www.gracanica.gov.ba i oglasnoj tabli Grada Gračanica.
Javni poziv za javnu raspravu
Nacrt Odluke o koristenju, upravljanju i odrzavanju zajednickih dijelova i uredjaja zgrade
Zakljucak Gradskog vijeca